Algemene voorwaarden

Algemene voorwaarden

 

Algemene Voorwaarden Loek’s Good

Bestellen in de webwinkel van Loek’s Good is simpel, snel en veilig. Selecteer uw artikel(en) en doorloop de stappen in het menu. Mocht u er desondanks niet helemaal uitkomen, (of op fouten stuiten) neem dan contact met ons op via [email protected] of bel naar 0302310967, bereikbaar op maandag tot en met vrijdag van 11:00 tot 18:00, op zaterdag en zondag van 13:00 tot 17:00.

Contact

De winkel Loek’s Good is een winkel opgericht door een zzp’er en is geen onderdeel van een bv of NV.

  • vestigingsadres : Oudegracht 242, 3511 NT Utrecht
  • bezoekadres : Oudegracht 242, 3511 NT Utrecht
  • Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Utrecht onder nummer: 30083807
  • BTW-identificatienummer: 0290.83.229 B01
  • Bankgegevens : IBAN NL94 RABO 03500 93 091 BIC RABONL2U

Door het uitvoeren van de aankoophandelingen op de website komt er tussen u als koper en Loek’s Good een verkoopovereenkomst tot stand die voldoet aan de wet Kopen op Afstand. Loek’s Good behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen niet te accepteren.

Bestelling plaatsen

Bestellen op Loek’s Good gaat gemakkelijk en snel. De artikelen die u kiest gaan in het winkelwagentje. De inhoud van uw winkelwagentje is in één oogopslag te zien en u kunt er naar wens artikelen aan toevoegen of uit verwijderen. Volg simpelweg de instructies die u door het bestelproces leiden. Mocht u er desondanks niet helemaal uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.

Bestelling annuleren

Indien u een geannuleerde bestelling toch binnenkrijgt, volg dan de stappen onder retourneren. Uiteraard betaald Loek’s Good in zo’n geval de kosten voor het retourneren. Of neem hiervoor contact met ons op.

Prijzen

De prijzen op de website zijn de op dat moment geldende prijzen inclusief BTW. Eventuele prijswijzigingen tussen het moment van bestellen en het moment van uitleveren worden niet aan de klant doorberekend. Bij overduidelijke fouten in de prijzen van artikelen wordt de werkelijke prijs in rekening gebracht of de bestelling geannuleerd.

Acties en aanbiedingen

Acties en/of aanbiedingen op Loeksgood2.nl of in de fysieke winkel Loek’s Good zijn slechts gedurende een bepaalde periode geldig en zolang de voorraad strekt. Op deze prijzen kan voor of na deze bepaalde periode geen aanspraak worden gemaakt.

Betaalmogelijkheden

iDEAL- In de Loek’s Good-webshop betaalt u veilig en snel met iDEAL. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving.

Credit Card – Betaal veilig in onze beveiligde omgeving met uw Visa. Maestro, V Pay of Mastercard. Loek’s Good berekend geen extra kosten voor betalingen via Credit Card.

Levertijd

Bestellingen worden uit de voorraad van de winkel Loek’s Good geleverd. De meeste bestellingen worden binnen 24 uur verstuurd. Het kan zijn dat het product niet op voorraad is en dan wordt er uiteraard contact met u opgenomen. In dit geval wordt het bij de leverancier bij besteld, dit kan er voor zorgen dat de levertijd iets langer duurt. Uw bestelling wordt goed verpakt verstuurd via PostNL pakketservice of Postmasters Express. Zij leveren de volgende dag, maar geven hier geen garantie op. Bezorging vindt plaats van maandag tot en met zaterdag.

Bezorgkosten

Bestellingen boven de € 60,- worden gratis bij u aan huis geleverd (binnen Nederland). Bij foutieve levering of een garantie kunt u de artikelen gratis retourneren, neem daarvoor contact met ons op. Voor alle andere retouren dient u zelf de verzendkosten te betalen. Wel kunt u uw bestelling gratis retourneren in onze winkel.

Voor bestellingen onder de € 60,- vragen wij een bijdrage in de bezorgkosten á € 4,95. Als u Loek’s Good bezorgkosten heeft betaald en u stuurt de volledige bestelling retour, dan heeft u geen recht op terugbetaling van de door u betaalde bezorgkosten van € 4,95.

De verzendkosten voor een zending naar het buitenland bedrage ten minste € 7,95. Uw bestelling wordt verstuurd met de PostNL pakketservice.

Retourneren / omruilen bestelling

U kunt uw bestelling retourneren / omruilen in onze winkel Loek’s Good te Utrecht. Wenst u een bestelling per post te retourneren, neem dan z.s.m. contact met ons op. Dan kunnen wij uw retour zo vlot mogelijk behandelen. Het met de post retour zenden van uw bestelling is voor eigen rekening en risico, retourneren in één van onze winkels is gratis!

Let op, u mag uw artikelen zonder opgaaf van reden retourneren en krijgt u uw geld terug, indien:

  • u retourneert binnen 14 dagen na ontvangst;
  • het artikel in originele staat is;
  • het artikel in de originele verpakking zit; – de originele aankoopbon is bijgevoegd; – de zending voldoende gefrankeerd is.

Er bestaat geen aanspraak op terugbetaling als het artikel is gebruikt en/of is beschadigd. Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd, ongeacht de reden van het retourneren. Ook sale items en/of andere speciale acties kunnen niet worden geretourneerd.

Producten die niet geretourneerd of geruild kunnen worden

Speciaal bestelde, gefabriceerde of aangepaste artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild. Daarnaast zijn er artikelen die uit veiligheids- en/of hygiënische overwegingen nooit geruild of teruggestuurd kunnen worden. Hieronder vallen alle soorten sokken, ondergoed en dergelijke. Op bovengenoemde artikelsoorten is de 14 dagen bedenktijd niet van toepassing. Ook sale items en/of andere speciale acties kunnen niet worden geretourneerd.

Manco of foutief

Ondanks alle voorzorgsmaatregelen kan het voorkomen dat u de verkeerde artikelen krijgt of dat uw bestelling onvolledig wordt geleverd. In zo’n geval heeft u 14 dagen de tijd om dit te melden. Wij zullen de levering daarna op onze kosten opnieuw verzorgen. De kosten voor het retoursturen worden in dat geval door ons vergoed.

Vertraging

Indien een besteld artikel niet direct uit voorraad leverbaar is, informeren wij u over de te verwachten levertermijn. In ieder geval verplicht Loek’s Good zich te leveren binnen 30 dagen na de bestelling. Wordt deze termijn overschreden, dan kunt u de koop onmiddellijk ongedaan maken, tenzij wij met u rechtstreeks een andere afspraak over de levertijd hebben gemaakt.

Niet meer leverbaar

Mocht een artikel dat u hebt besteld toch niet meer leverbaar zijn, dan nemen wij contact met u op. Wij informeren bij onze leverancier of dat het product nog leverbaar is, u kunt voor een alternatief kiezen of de bestelling annuleren. De keuze is geheel aan u. Bij annulering wordt uw betaling zo spoedig mogelijk teruggestort op uw bankrekening.

Omruilen

Als u een via internet gekocht artikel wilt ruilen, kan dat binnen 14 dagen, u krijgt wel opnieuw verzendkosten in rekening gebracht. Volg de hierboven beschreven retourprocedure en maak een nieuwe bestelling voor het juiste artikel. Op deze manier wordt een eventueel prijsverschil voor een duurder of goedkoper product ondervangen.

Garantie

Voor door Loek’s Good geleverde producten geldt uitsluitend de garantie, zoals deze door de fabrikant van het desbetreffende product wordt verleend. Loek’s Good vervult gedurende de garantieperiode uitsluitend een loket functie namens de desbetreffende fabrikant. Bij aanspraak op garantiebepalingen dient de Koper te allen tijde het originele aankoopbewijs te overleggen. Om hygiënische redenen moeten alle artikelen die ter beoordeling of ter reparatie worden aangeboden, droog en gereinigd zijn.

Privacy Algemeen

Als u een bestelling plaatst op loeksgood2.nl worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Loek’s Good. Loek’s Good respecteert de privacy van al haar klanten en gebruikt de vastgelegde gegevens uitsluitend ten behoeve van het doel waarvoor ze zijn verstrekt: het verwerken van uw bestellingen en u zo goed mogelijk informeren.

Wij dragen er zorg voor dat alle gegevens vertrouwelijk behandeld worden. Loek’s Good zal uw gegevens niet aan derden verkopen of anderszins openbaar maken.

Wanneer u er voor kiest om uw bestelling op te laten sturen door de PostNL pakketservice, dan geeft Kathmandu uw mailadres door aan de PostNL pakketservice. Mogelijk mailen zij u voor een update van de status van de levering van uw bestelling.

Registreren

Tijdens het bestelproces kunt u kiezen om een eenmalig account aan te maken of u kunt zich als klant van onze webwinkel loeksgood2.nl registreren.

Gegevens wijzigen

U kunt uw klantgegevens en/of wachtwoord te allen tijde zelf wijzigen. Daartoe moet u eerst inloggen. Kies dan de optie ‘mijn account’.

Klachten en geschillen

Op alle overeenkomsten is het Nederlands recht van toepassing. Heeft u een klacht? Laat het ons weten! Neem contact met ons op. Mocht er een geschil ontstaan tussen koper en Loek’s Good waar wij onderling niet uitkomen, dan kan de klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie van de branchevereniging In Retail. De uitspraak van deze commissie is voor beide partijen bindend.

  • Het copyright van alle inhoud op deze website ligt bij Loek’s Good
  • Van alle afgebeelde producten, merknamen en trademarks liggen de copyrightrechten bij hun respectievelijke eigenaars.
  • Aan de op deze website genoemde producten, teksten, prijzen en de getoonde afbeeldingen kunnen geen rechten ontleend worden.
  • Wijzigingen in prijzen en/of uitvoeringen zijn voorbehouden.
  • Het tonen van een product en/of een voorraad-indicatie op deze site is geen garantie dat het procuct op voorraad is.
  • Niets van deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt op welke wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Loek’s Good.